Wednesday, August 3, 2011

Pakej B: Pen Pintar Membaca My Iman

Assalamualaikum...

Pen Pintar Membaca My Iman..


  • Sangat sesuai untuk pembelajaran kanak kanak...untuk pembelajaran ni mesti la bermula dr kecil....masa kecil ni la senang dia nak tangkap semua bende....kalau da tua otak pon dah berkarat...huhu...
  • So, product ni ada 12 keping buku dan 1 buku Surah-surah pendek Al-Quran...ada 1 batang pen yg bila cocok je kat atas buku nanti dia baca ape yg kita tunjuk tu...menyanyi pon ada... 



    Ha...jangan la kedekut duit utk pembelajaran anak anak anda....tak rugi bg pendidikan awal ni...dah besar senang dibentuk...takde la nnt besar merempit je keje...bak kata pepatah..melentur buluh biar dari rebung nye...anak anak ni bak kain putih, ibubapa kene la warna kan dgn cantik...(pepandai je tukar..huhu...)



    Code: Pakej B-Pen Pintar Membaca My Iman(set kanak-kanak)
    RM300 Excluding Postage